Pesto, olajbogyó, spagetti



                        Minden a tervek szerint alakult. Sikerült megélnem a szülinapomat, ami valljuk be ebben a számkategóriában nem nagyon hagoztatandó. De azért sokan megnyugtattak, most jön igazán a szép korszak. Ha-ha...mihez képest? Az elmúlt x-ekhez képest? Na mindegy. A sok szép dolgok között munkatársam meglepett egy adag görög házi olajbogyóval sóban , citromosan pácolva, és egy nagy üveg házi olíva olajjal. Jajj , mit is lehetne ezekkel kezdeni? Hát először is illatozni, mert isteni illata, no és színe van mindkettőnek. Aztán kóstolni, mert hm...a házi az házi :)




A spagettit kifőztem, az olajjal pestot készítettem , de most dióval és  petrezselyemmel, az itt leírt módon. A kifőtt spagettit átforgattam a pestoval, már akkor isteni illata volt, az olajbogyókat pedig egyszerűen rápakoltam. A páclében volt finom paprika is, azt sem hagytam ki.
Így volt kerek és egész.....azaz majdnem, mert már csak egy olyan mozsarat kell beszereznem, mint Nigel Slaternek van. 

Zseniális, ahogy abban készíti a pestot :)





Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések